Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. 
Skontaktuj się z nami (kpm.sprzedaz@gmail.com) w celu opisania problemu i ustaleniu dalszych kroków

2.
Odeślij produkt na podany adres (sugerujemy wysyłkę Pocztą Polską, z opcją "UWAGA SZKŁO, OSTROŻNIE SKŁO" ):

KPM

Przedborska 46

97-500 Radomsko 

do przesyłki należy dołączyć dane kupującego, datę zakupu oraz opis powstałej wady.

3.

Jako sprzedawca mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.



Zwrot towaru:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od dnia otrzymaniatowaru na jego na zwrot.

PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPU, PAMIĘTAJ ŻE WYSYŁKA LUSTRA WIĄRZE SIĘ Z RYZYKIEM JEGO USZKODZENIA.

1.

Skontaktuj się z nami (kpm.sprzedaz@gmail.com) w celu poinformowania nas o chęci zwrotu towaru.

2.

Odeślij produkt tak zabezpieczony aby dotarł do nas bez wad (za uszkodzenie produktu w transporcie podczas jego zwrotu, nie ponosimy odpowiedzialności!)

3.

Do produktu należy dołączyć wszystkie otrzymane z nim akcesoria, formularz odstąpienia od umowy, paragon lub FV.

4.

Odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania

 

Zwracany produkt należy wysłać na adres:

KPM

Przedborska 46

97-500 Radomsko 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

NUMER ZAMÓWIENIA: 

DATA ZAMÓWIENIA: 

NUMER FAKTURY/PARAGONU: 

IMIĘ I NAZWISKO: 

ADRES: 

 

TELEFON: 

EMAIL: 

Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta).

Numer rachunku:

 Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu. 

 

 

czytelny podpis Klienta


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl