


360,06 zł

370,26 zł

310,08 zł


Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1.
Skontaktuj się z nami (kpm.sprzedaz@gmail.com) w celu opisania problemu i ustaleniu dalszych kroków
2.
Odeślij produkt na podany adres (sugerujemy wysyłkę Pocztą Polską, z opcją "UWAGA SZKŁO, OSTROŻNIE SKŁO" ):
KPM
Św. Rozalii 13a
97-500 Radomsko
do przesyłki należy dołączyć dane kupującego, datę zakupu oraz opis powstałej wady.
3.
Jako sprzedawca mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od dnia otrzymania towaru na jego na zwrot.
PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPU, PAMIĘTAJ ŻE WYSYŁKA LUSTRA WIĄRZE SIĘ Z RYZYKIEM JEGO USZKODZENIA
1.
Skontaktuj się z nami (kpm.sprzedaz@gmail.com) w celu poinformowania nas o chęci zwrotu towaru.
2.
Odeślij produkt tak zabezpieczony aby dotarł do nas bez wad (za uszkodzenie produktu w transporcie podczas jego zwrotu, nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli lustro wróci stłuczone nie zostanie odebrane od kuriera i wróci do nadawcy.)
3.
Do produktu należy dołączyć wszystkie otrzymane z nim akcesoria, formularz odstąpienia od umowy, paragon lub FV.
4.
Odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
KPM
Św. Rozalii 13a
97-500 Radomsko
-Zabezpieczanie krawędzi: Owiń krawędzie lustra materiałem izolującym, takim jak pianka polietylenowa lub folia bąbelkowa, aby zabezpieczyć je przed obtłuczeniem.
-Pakowanie: Umieść lustro w kartonowym opakowaniu. Jeśli jest to oryginalne opakowanie, najlepiej je wykorzystać. Jeśli nie, użyj dowolnego innego kartonu, który jest wystarczająco duży, aby pomieścić lustro.
-Wypełnianie pustych przestrzeni: Wypełnij wszelkie puste przestrzenie w kartonie materiałem wypełniającym tj. styropian
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FORMULARZ ZWROTU TOWARU
NUMER ZAMÓWIENIA:
DATA ZAMÓWIENIA:
NUMER FAKTURY/PARAGONU:
IMIĘ I NAZWISKO:
ADRES:
TELEFON:
EMAIL:
Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta).
Numer rachunku:
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu.
czytelny podpis Klienta