Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Odstępując do umowy należy odesłać produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.Jeżeli lustro doręczone okaże się rozbite konieczne jest (wymagane do odstępinia od umowy) spisanie protokołu szkody na stronie www przewoźnika i przesłanie jej do nas na adres mailowy: kpm.sprzedaz@gmail.com

3. Wysyłka
Przed wysyłką produktu należy nas poinformować. Rekomendujemy wysyłkę Pocztą Polską.

Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:

KPM

Przedborska 46

97-500 Radomsko 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

KPM

Przedborska 46

97-500 Radomsko 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

NUMER ZAMÓWIENIA: 

DATA ZAMÓWIENIA: 

NUMER FAKTURY/PARAGONU: 

IMIĘ I NAZWISKO: 

ADRES: 

 

TELEFON: 

EMAIL: 

Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta).

Numer rachunku:

 Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu. 

 

 

czytelny podpis Klienta


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl