Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. 
Skontaktuj się z nami (kpm.sprzedaz@gmail.com) w celu opisania problemu i ustaleniu dalszych kroków

2.
Odeślij produkt na podany adres (sugerujemy wysyłkę Pocztą Polską, z opcją "UWAGA SZKŁO, OSTROŻNIE SKŁO" ):

KPM

Przedborska 46

97-500 Radomsko 

do przesyłki należy dołączyć dane kupującego, datę zakupu oraz opis powstałej wady.

3.

Jako sprzedawca mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.



Zwrot towaru:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od dnia otrzymania towaru na jego na zwrot.

PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPU, PAMIĘTAJ ŻE WYSYŁKA LUSTRA WIĄRZE SIĘ Z RYZYKIEM JEGO USZKODZENIA

1.

Skontaktuj się z nami (kpm.sprzedaz@gmail.com) w celu poinformowania nas o chęci zwrotu towaru.

2.

Odeślij produkt tak zabezpieczony aby dotarł do nas bez wad (za uszkodzenie produktu w transporcie podczas jego zwrotu, nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli lustro wróci stłuczone nie zostanie odebrane od kuriera i wróci do nadawcy.)

3.

Do produktu należy dołączyć wszystkie otrzymane z nim akcesoria, formularz odstąpienia od umowy, paragon lub FV.

4.

Odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania

 

Zwracany produkt należy wysłać na adres:

KPM

Przedborska 46

97-500 Radomsko 

 

 

Wytyczne pakowanie lustra do transportu:

-Zabezpieczanie krawędzi: Owiń krawędzie lustra materiałem izolującym, takim jak pianka polietylenowa lub folia bąbelkowa, aby zabezpieczyć je przed obtłuczeniem.

-Pakowanie: Umieść lustro w kartonowym opakowaniu. Jeśli jest to oryginalne opakowanie, najlepiej je wykorzystać. Jeśli nie, użyj dowolnego innego kartonu, który jest wystarczająco duży, aby pomieścić lustro.

-Wypełnianie pustych przestrzeni: Wypełnij wszelkie puste przestrzenie w kartonie materiałem wypełniającym tj. styropian

-Zabezpieczanie opakowania: Zamknij i zabezpiecz karton mocną taśmą klejącą. Upewnij się, że opakowanie jest dobrze zamknięte i że lustro nie ma możliwości poruszania się wewnątrz opakowania podczas transportu.

 
-Oznacz opakowanie: "UWAGA SZKŁO:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

NUMER ZAMÓWIENIA: 

DATA ZAMÓWIENIA: 

NUMER FAKTURY/PARAGONU: 

IMIĘ I NAZWISKO: 

ADRES: 

 

TELEFON: 

EMAIL: 

Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta).

Numer rachunku:

 Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu. 

 

 

czytelny podpis Klienta


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium