Towar uszkodzony-co robić?

Jeśli otrzymałeś uszkodzone zamówienie, prosimy o wykonanie następujących kroków:

  1. Sporządzenie protokołu szkody: W obecności kuriera sporządź protokół szkody. Kurier ma obowiązek go z Tobą sporządzić. Jest to kluczowy dokument, który jest podstawą do złożenia reklamacji.Jeśli nie uda ci się sporządzić protokołu w obecności kuriera, masz 7 dni na sporządzenie i zgłoszenie go na stronie Poczty Polskiej lub Agro Ubezpieczenia (w przypadku gdy została wybrana droższa opcja wysyłki)

  2. Dokumentacja: Zrób zdjęcia uszkodzonego produktu i opakowania. Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i dobrze pokazują uszkodzenia.

  3. Reklamacji można dokonać: samodzielnie pod numerem telefonu 801 002 288 lub 48 370 48 48,

*korespondencyjnie Agro Ubezpieczenia- Towarzystwo ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 02-685 Warszawa 

* mailowo: zgloszenie@agroubepieczenia.pl

*za pośrednictwem formularza na stronie www.agroubezpieczenia.pl

 

Reklamacja Poczta Polska

Link do protokołu

https://ereklamacje.poczta-polska.pl/

 

 Pamiętaj, że jesteśmy tu, aby Ci pomóc. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami. Dziękujemy za wyrozumiałość.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium