334,86 zł
Cena regularna:
360,06 zł
344,34 zł
Cena regularna:
370,26 zł
353,83 zł
Cena regularna:
380,46 zł
485,00 zł
Cena regularna:
521,50 zł
452,76 zł
Cena regularna:
486,84 zł
561,83 zł
Cena regularna:
604,12 zł
536,22 zł
Cena regularna:
576,58 zł
507,76 zł
Cena regularna:
545,98 zł
363,31 zł
Cena regularna:
390,66 zł
414,54 zł
Cena regularna:
445,74 zł
342,44 zł
Cena regularna:
368,22 zł
288,37 zł
Cena regularna:
310,08 zł
Towar uszkodzony-co robić?
Jeśli otrzymałeś uszkodzone zamówienie, prosimy o wykonanie następujących kroków:
-
Sporządzenie protokołu szkody: W obecności kuriera sporządź protokół szkody. Kurier ma obowiązek go z Tobą sporządzić. Jest to kluczowy dokument, który jest podstawą do złożenia reklamacji.Jeśli nie uda ci się sporządzić protokołu w obecności kuriera, masz 7 dni na sporządzenie i zgłoszenie go na stronie Poczty Polskiej lub Agro Ubezpieczenia (w przypadku gdy została wybrana droższa opcja wysyłki)
-
Dokumentacja: Zrób zdjęcia uszkodzonego produktu i opakowania. Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i dobrze pokazują uszkodzenia.
- Reklamacji można dokonać: samodzielnie pod numerem telefonu 801 002 288 lub 48 370 48 48,
*korespondencyjnie Agro Ubezpieczenia- Towarzystwo ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 02-685 Warszawa
* mailowo: zgloszenie@agroubepieczenia.pl
*za pośrednictwem formularza na stronie www.agroubezpieczenia.pl
Reklamacja Poczta Polska
https://ereklamacje.poczta-polska.pl/
Pamiętaj, że jesteśmy tu, aby Ci pomóc. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami. Dziękujemy za wyrozumiałość.